16.2 C
Sibiu
miercuri, 03 iulie, 2024

Condiţii speciale de circulaţie şi transbordare auto între Piteşti şi Goleşti, până pe 15 iulie 2024. Ce trenuri din Sibiu sunt afectate

Știri din Județ

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că pe linia CF Piteşti – Ramificaţie Goleşti continuă lucrările de reînnoire a suprastructurii căii, lucrări care impun menţinerea măsurii de deviere a circulaţiei pentru 29 trenuri R/RE prin Bradu de Sus, pe traseul Goleşti – Bradu de Sus – Piteşti, precum şi transpordarea auto, între Piteşti şi Goleşti, pentru călătorii din cele 2 trenuri IR, care circulă în relaţia Sibiu – Goleşti – Bucureşti Nord – Constanţa (şi retur).


Linia de cale ferată Piteşti – Ramificaţie Goleşti este închisă circulaţiei pentru continuarea lucrărilor de înlocuire la rând a tuturor componentelor suprastructurii căi – şină, aparate de cale, cupoane de racordare, traverse normale şi de beton, material mărunt, etc – în zona km 103+700 – 107+530, inclusiv lucrări de completare, balastare, profilare piatră spartă şi rectificare de nivel/direcţie. Lucrări similare de reînnoire a suprastructurii căii se execută de asemenea şi între staţiile Călineşti şi Goleşti (Firul II) în zona km 95+000 – 99+300 şi pe două linii din Staţia CF Goleşti, interval CF pe care traficul feroviar de călători se desfăşoră doar pe Firul I şi cu restricţie de viteză pentru protecţia muncitorilor de la Călineşti la Goleşti, iar în staţia Goleşti pe celelalte linii deschise traficului.

Publicitate

Astfel, până pe 15 iulie 2024, termen solicitat de constructor pentru continuarea lucrărilor de reînnoire pe linia CF Piteşti – Ramificaţie Goleşti, în zona km 103+700 – 107+530, 29 de trenuri R/RE care circulă în relaţia Bucureşti Nord/Bucureşti Basarab – Piteşti (şi retur) vor avea traseul deviat, prin staţia Bradu de Sus, pe ruta Goleşti – Bradu de Sus – Piteşti, iar pentru circa 100 de călători din trenurile IR 12912/12914, care circulă în relaţia Sibiu – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Bradu se Sus – Ramificaţie Goleşti – Bucureşti Nord – Constanţa (şi reur), se asigură transbordare auto între staţiile Piteşti – Goleşti, şi retur.

Precizăm faptul că, programul de reînnoire a suprastructurii căii pe linia CF Bucureşti – Piteşti (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte semnate de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (1 Lot) şi Bucureşti (2 Loturi), cu o finanţare în valoare de 666 milioane lei, fără TVA, asigurată prin PNRR, şi are drept scop ridicarea restricţiilor de viteză, creşterea gradului de siguranţă şi atingerea vitezei maxime de circulaţie de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului, finalizarea lucrărilor pe cele 3 loturi fiind estimată pentru perioada 2025/2026.

CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat de noile modificări în graficul de circulaţie al trenurilor între Bucureşti şi Piteşti (şi retur) şi le mulţumeşte pentru înţelegere, asigurându-i totodată de faptul că lucrările de reînnoire a suprastructurii căii contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de transport, prin reducerea duratei de călătorie, precum şi la creşterea gradului de siguranţă.

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA – companie care administrează infrastructura feroviară publică – desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Incendiu la un container locuit din Mediaș