18.2 C
Sibiu
marți, 15 aprilie, 2025

Reacția Tursib după ce șoferul lor a fost desfigurat

Știri din Județ

Publicitate
La solicitarea Sibiu Independent, Tursib, compania de transport public a Municipiului Sibiu a transmis informații importante cu privire la cazul șoferului desfigurat în stația Magnolia.

Reamintim faptul că, acum două zile, reîntors din drum de către dispeceratul Tursib, un șofer de autobuz a fost grav rănit de către o persoană încă neidentificată. În urma agresiunii, șoferul a suferit o fractură de maxilar în 3 locuri și are nevoie de reconstrucția danturii. CITEȘTE DECLARAȚIA ȘOFERULUI BĂTUT

Conform reprezentanților Tursib, șoferul ar fi plecat din stația Magnolia cu două minute mai devreme iar un călător revoltat a sunat la Tursib pentru a face o reclamație. Astfel, din dispecerat s-a luat decizia de a întoarce autobuzul din drum pentru a-l prelua pe călătorul devenit în scurt timp, agresor. Întrebați despre decizia reîntoarcerii autobuzului în stație, reprezentanții Tursib au transmit faptul că, aceasta nu este o procedură uzuală practicată de Tursib însă fiind duminică și trafic redus, s-a luat această decizie excepțională.

CITEȘTE REACȚIA TURSIB

„În dimineața zilei de duminică, 6 aprilie 2025, în jurul orei 09:20, în stația de autobuz din cartierul Magnolia, un șofer Tursib aflat pe traseul 19, a fost agresat de către un călător. Conducatorul auto a plecat devansat cu două minute din stația Magnolia, iar călătorul, nemultumit fiind, a reclamat acest fapt la dispeceratul Tursib care a solicitat conducătorului auto de pe traseul 19 să revină în stație pentru a-l lua și pe călătorul în cauză. La revenirea în stație, șoferul a fost atacat fizic de către călător, care i-a provocat leziuni grave în zona feței. Incidentul a fost semnalat la numărul de urgență 112, iar la fața locului a ajuns un echipaj de ambulanță și unul de poliție. Conducătorul auto a fost transportat la spital unde s-a constatat faptul că avea maxilarul fracturat, acesta necesitând spitalizare și intervenții chirurgicale ulterioare. Autoritățile competente au preluat cazul, iar Poliția va analiza circumstanțele în care s-a produs agresiunea și de asemenea, se va ocupa de identificarea  agresorului. S-a deschis de asemenea şi o anchetă internă, ȋn vedera identificării cauzelor care au dus la producerea acestui incident. Cu privire la ȋntoarcerea din traseu a autobuzlui, precizăm faptul că aceasta nu este o procedură uzuală practicată de Tursib. Ȋn acest caz excepţional, fiind o zi de duminică, fără trafic aglomerat şi ţinȃnd cont de faptul că următorul autobuz pe traseul 19 trecea prin staţia Magnolia peste 45 de minute, dispecerul de serviciu a decis că poate solicita conducătorului auto care a trecut mai repede prin respectiva staţie să se ȋntoarcă. Reamintim pe această cale faptul că, transportul public este un spațiu comun în care respectul față de ceilalți este esențial. Vă încurajăm așadar să adoptați un comportament civilizat atât față de conducătorii auto, cât și față de ceilalți călători. Este important să ne respectăm reciproc și să înțelegem că angajații transportului public sunt acolo pentru a-și face meseria. Munca lor presupune pe lângă responsabilitatea de a transporta călătorii în siguranță și timpi lungi petrecuți în trafic aglomerat, gestionarea frustrărilor călătorilor și adaptarea constantă la condițiile imprevizibile ale traficului. Așadar, descurajăm ferm orice act de violență sau agresivitate deoarece nu este acceptabil ca șoferii de autobuze să devină ținta frustrărilor noastre.” au transmis reprezentanții Tursib

Publicitate

5 COMENTARII

  1. Trecerea autobuzelor mai devreme cu 1,2 minute prin statii este o problema frecventa la care se adauga si parcarea la distanta mare fata de bordura care ii afecteaza direct pe cei in varsta,unii nici nu mai întra în stații blocand circulația.Tursib ar fi bine sa se implice mai mult sa-si verifice personalul,

  2. Nu vii in stație, că în Gara…Dobitocii sunt mulți, începând cu dispecerul și terminând cu idiotul bătăuș ! Adică pleacă, trenul, vaporul și se trezește unul să sune la companie..
    vezi D, să-l reclame și să-l întoarcă…că nu a respectat programul cu 2′ ? V-ati topit de-a binelea ?!?

  3. Sa respecte programul si sa conduca moderat , prudent. Nu cara cartofi. Soferii astia de Tursib conduc de parca ar fi singuri inasina. Exista si oameni, chiar varstinici ,care nu au loc pe scaune. Ii trantesc de nu se vad. Am sesizat la Tursib dar nu le pasa.

  4. Cred că acel călător nu se grăbea așa de tare dacă a luat la bătaie șoferul lăsând toți călătorii fără mijloc de transport.Dispecerul nu a sesizat cât este de recalcitrant cel de la telefon??Se aștepta cumva să fie calm la întoarcerea șoferului?Asta este o gravă eroare de procedură care a dus la un dezastru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Piața Aurarilor va deveni o piațetă urbană

Pasajul pietonal Dumbrava va fi modernizat