Primăria Sibiu reia evenimentul Artizan Huet, dedicat exclusiv produselor de artizanat.
Prima ediție din acest an se va desfășura în perioada 17-18 mai, în Piața Huet, cele 22 de standuri urmând să fie deschise între orele 10.00 – 21.00. Menționăm că pentru un aspect unitar și îngrijit al zonei, comercianții vor avea obligația de a amplasa doar pavilioane de culoare albă, cu dimensiunea de 3 x 3m.
Cei interesați trebuie să parcurgă doi pași simpli:
- În data de 12 mai, în intervalul orar 09.00 – 24.00, trebuie să realizeze o programare online pe site-ul https://spadpp.sibiu.ro/, secțiunea Programări ghișeu online. Calendarul de programări dedicat Artizan Huet va fi disponibil pe site-ul indicat doar începând din 12 mai, ora 09.00. Această programare este necesară pentru prezentarea la ghișeu, în vederea depunerii cererii și achitarea taxei de ocupare a domeniului public.
- Să se prezinte la ghișeul serviciului public care administrează domeniul public, situat în Piața Mică nr. 22, în 13 și 14 mai, conform programării individuale, pentru depunerea documentelor: cerere tip, copie după certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului / atestat de producător / certificat de meșteșugar și copie după actul de identitate. De asemenea, se va achita anticipat și taxa de ocupare a domeniului public: 2 lei/mp/zi pentru persoanele juridic și respectiv 1 leu/mp/zi pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile familiale și întreprinderile individuale.
Serviciul public amintit va emite ulterior avizul și îl va transmite pe adresa de e-mail a solicitantului.
Două precizări importante: Se va acorda un singur aviz pentru fiecare societate comercială, întreprindere familială, individuală sau persoană fizică autorizată. Atribuirea locațiilor în teren se va face în ordinea programărilor și implicit a înregistrării cererilor depuse la ghișeu.
Mai multe detalii despre procedură, găsiți aici: https://spadpp.sibiu.ro/site/detail/1015




