Primăria Sibiu reia a patra oară concursul pentru ocuparea funcției de Arhitect Șef al Municipiului, la Direcția Amenajarea Teritoriului și Urbanism.
Postul se adresează celor care îndeplinesc următoarele cerințe:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 361 lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
- 7 ani vechimea minimă în specialitatea studiilor;
- cunoștințe operare, MS Office – nivel avansat.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în 10 iunie, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, camera 109.
Susținerea probelor:
- proba suplimentară de calculator va avea loc în 1 iulie, la ora 9.00, la sediul amintit anterior
- proba scrisă se va desfășura în data de 3 iulie, ora 10.00, în același sediu.
- interviul va avea loc în termen de maxim 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise
Mai multe detalii privind bibliografia și documentele necesare pentru înscriere pe https://sibiu.ro/primaria/anunt_angajare/13510
Relații suplimentare se pot obține la Serviciul Managementul și Integritatea Resurselor Umane, pe email, oana.lupean@sibiu.ro , sau la numărul de telefon 0269/208800, interior 835.