Parcarea de pe DN1, la ieșirea din Avrig, s-a transformat ieri în platou de curse. Campania ROADPOL Alcohol & Drugs – Marathon a adus laolaltă 96 de șoferi curioși și 7 aventurieri gata să testeze „drogurile ochelarilor” în acțiunea inițiată de Poliția Rutieră Sibiu.
Cum? Simplu! Participanții au fost invitați să parcurgă un traseu special amenajat, cu ochelari care simulează starea de beat la 1,3-1,5 g/l alcool în sânge. Adevărate perechi de „ochelari de vedetă”, doar că în loc de glamur, șoferii au descoperit cât de greu e să faci slalom pe „pista” de probă când lumea se învârte aiurea.

Deși câțiva „supereroi” ai volanului au refuzat să poarte ochelarii – probabil ca să nu le strice machiajul sau ego-ul – majoritatea au acceptat provocarea și au fost surprinși să constate că a conduce beat, chiar și doar „la vedere”, nu e chiar cea mai bună idee.
Așa că, dacă mai ai chef să te plimbi, mai bine fără alcool sau droguri, căci nu e doar campanie, e viață reală! Să ajungem cu toții în siguranță acasă, nu doar cu povești de groază la volan!
