Pe perioada vacanței judecătorești legale, 01 iulie – 31 august 2025 , stabilită prin art. 170 alin. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești, aprobat prin Hotărârea nr. 3243/2022 a Consiliului Superior al Magistraturii – Secția pentru Judecători, compartimentele care desfășoară activități cu publicul vor funcționa după următorul program:
Arhivă:
Luni-Joi: 08:30 – 10:30
Registratură:
Luni-Joi: 08:30 – 10:30
Pentru avocați:
Luni-Joi: 09:30 – 10:30
Biroul pentru aplicarea apostilei și înregistrarea traducătorilor și interpreților autorizați:
Luni-Miercuri: 09:00 – 11:00
În aceeași perioadă, 1 iulie – 31 august 2025, Oficiul Poștal SIBIU 1, Ghișeul 2, care funcționează în incinta Tribunalului, își suspendă activitatea. Din acest motiv, Tribunalul Sibiu recomandă justițiabililor să efectueze plata taxelor de timbru fie la alte oficii poștale, fie prin intermediul sistemului online.
Totodată, în intervalul 1–31 august 2025, Biroul de copiat acte aflat în incinta Tribunalului va fi închis.
Începând cu data de 1 septembrie 2025, activitatea Tribunalului Sibiu va reveni la programul de lucru specific anului judecătoresc.