Primăria Municipiului Sibiu, prin Serviciul Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public, organizează cea de-a treia ediție a evenimentului Artizan Huet, care va avea loc în perioada 12–13 iulie 2025, în Piață Huet. Evenimentul este dedicat comercianților de produse de artizanat și hand-made, oferindu-le acestora oportunitatea de a-și expune și comercializa produsele într-un spațiu cu vizibilitate și tradiție culturală.
22 de spații disponibile pentru închiriere
Pentru această ediție, Primăria pune la dispoziție 22 de spații de comercializare, iar persoanele interesate trebuie să urmeze doi pași simpli pentru a obține dreptul de participare:
1.Programare online în 7 iulie, în interval orar: 09:00 – 24:00
Platforma de programare: https://spadpp.sibiu.ro/ – secțiunea Programări ghișeu online
sau direct prin: http://eportal.sibiu.ro/dm_sibiu/programari.nsf/
2. Depunerea documentelor și plata taxei la Ghișeu în Piața Mică nr. 22, iar taxa de ocupare a domeniului public este de 2 lei/mp/zi pentru persoane juridice și 1 leu/mp/zi pentru persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale sau individuale
Avizul de ocupare va fi transmis ulterior prin e-mail, dar se va acorda un singur aviz pentru fiecare entitate: societate comercială, PFA, IF sau II. Atribuirea locațiilor în Piața Huet se va face în ordinea programărilor și a înregistrării documentației la ghișeu
Documente necesare pentru participare
Cerere tip (disponibilă la ghișeu)
Copie după certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului / atestat de producător / certificat de meșteșugar
Copie după actul de identitate al solicitantului
Împuternicire scrisă, în cazul în care depunerea actelor este făcută de o altă persoană
Pentru mai multe informații, expozanții sunt încurajați să acceseze platforma https://spadpp.sibiu.ro/ sau să contacteze Serviciul Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public.


