Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu anunță o inițiativă prin care încurajează pacienții și familile acestora să transmită sesizări privind experiența lor în cadrul unității medicale. Reprezentanții spitalului subliniază că își doresc să ofere servicii medicale de calitate, dar și să rămână deschiși la tot ce poate fi îmbunătățit.
„Dacă în timpul internării, consultației sau relației cu personalul ați simțit că ceva nu a fost corect, uman sau firesc, vă încurajăm să ne transmiteți o sesizare. Fie că este vorba despre o atitudine nepotrivită, o problemă de comunicare sau orice alt aspect care v-a făcut să vă simțiți neînțeleși sau neglijați, aveți dreptul să spuneți lucrurilor pe nume. Feedback-ul vostru ajunge la conducerea spitalului și contribuie real la corectarea situațiilor, acolo unde este nevoie. Ne dorim o relație bazată pe încredere și respect reciproc. Și uneori, pasul cel mai curajos este să spui: „Aici nu a fost în regulă.””-transmit reprezentanții SCJU Sibiu.
Feedback-ul ajunge direct la conducerea spitalului și are rolul de a contribui la corectarea situațiilor acolo unde este nevoie, consolidând în același timp o relație bazată pe încredere și respect reciproc între pacienți și personalul medical.
Sesizările pot fi făcute direct, la secția, compartimentul sau departamentul în care au fost întâmpinate problemele sau prin e-mail, la adresa: secretariat@scjus.ro.