Potrivit Inspectoratului Teritorial de Muncă Sibiu, angajatorii au termen până la data de 30 septembrie să finalizeze trecerea la noul Registru general de evidență a salariaților: REGES-ONLINE.
Începând cu aprilie 2025, Inspecția Muncii a pus la dispoziția angajatorilor și salariaților noul Registru general de evidență a salariaților – REGES ONLINE, disponibil la adresa https://reges.inspectiamuncii.ro. Noul sistem este reglementat prin Hotărârea Guvernului nr. 295/2025 și vine să înlocuiască aplicația clasică REVISAL.
Termen de tranziție: 6 luni
Potrivit art. 11 alin. (1) și (2) din H.G. nr. 295/2025, angajatorii beneficiază de o perioadă de tranziție de șase luni pentru a face trecerea la noua platformă.
Până la data de 30 septembrie 2025, angajatorii sunt obligați să se înregistreze în REGES ONLINE și să completeze toate elementele contractelor individuale de muncă active care nu se regăsesc în sistemul informatic REVISAL.
De la 1 octombrie 2025, aplicația REVISAL va fi dezactivată, iar toate raportările vor trebui realizate exclusiv prin noua platformă digitală.
Sancțiuni pentru neconformare:
Nerespectarea termenului legal atrage răspunderea contravențională:
neînregistrarea în REGES ONLINE în termenul legal se sancționează cu amendă între 15.000 și 20.000 lei
necompletarea tuturor elementelor contractelor active se sancționează cu amendă între 5.000 și 10.000 lei
Ce aduce nou REGES ONLINE?
REGES ONLINE este un sistem web modernizat, accesibil direct din browser, fără instalarea unei aplicații dedicate. Printre beneficii se numără:
administrarea digitală și acces permanent la istoricul contractelor de muncă
raportare în timp real și actualizări automate
autentificare securizată prin certificat digital calificat sau ROeID
integrare cu sistemele informatice interne de resurse umane, fără proceduri suplimentare de migrare a datelor (transferul fiind realizat automat)
accesibilitate pentru salariați și angajatori prin https://reges.inspectiamuncii.ro.
Autentificarea în sistem se poate face fie prin cont ROeID, fie cu semnătură digitală confirmată de ANAF.
Resurse de sprijin și instruire
Pentru familiarizarea cu noua platformă, sunt disponibile mai multe ghiduri și tutoriale:
Playlist video: YouTube
Ghid utilizare aplicația pentru salariați: https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ghid-de-utilizare-aplicatia-salariat/
Ghid utilizare aplicația pentru angajatori: https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ghid-utilizare-aplicatie-angajator/
Mediu de testare: https://reges.dev.inspectiamuncii.org/
Suport tehnic pentru utilizatori
Pentru întrebări și probleme tehnice, Inspecția Muncii pune la dispoziție:
suport pentru angajatori: regesonlinesuport.angajator@inspectiamuncii.ro
suport pentru salariați: regesonlinesuport.salariat@inspectiamuncii.ro
telefon ghid interactiv: 0800 500 166 (program: luni – vineri, 08:00–20:00, cu excepția zilelor de sărbătoare legală).








