Comuna Sadu se pregătește să ofere servicii de evidență a persoanelor direct pe plan local. Documentația pentru înființarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Sadu a fost avizată favorabil de Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor, potrivit unei adrese transmise Primăriei de Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Sibiu.
Potrivit primarului, Valentin Ivan, serviciul public de evidență a persoanelor, este unul dintre obiectivele asumate în planul de reorganizare administrativă a comunei și marchează un pas important pentru locuitorii comunei.
În perioada următoare, Consiliul Local Sadu urmează să voteze proiectul de hotărâre privind înființarea propriu-zisă a serviciului. După adoptarea documentului și obținerea avizului final de funcționare, locuitorii din Sadu vor putea solicita acte de identitate, schimbări de domiciliu și alte documente fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la Cisnădie.
Reprezentanții Direcției Județene Sibiu au anunțat că vor acorda asistență de specialitate pentru finalizarea procedurilor și operaționalizarea noului serviciu.
Noua structură administrativă urmează să devină funcțională după finalizarea tuturor etapelor legale și obținerea avizului final.