12.4 C
Sibiu
joi, 16 octombrie, 2025
spot_img
spot_img

Probleme pe Autostrada Sibiu-Pitești: Viaductul de la Boița în atenția Asociației Pro Infrastructură

Știri din Județ

Publicitate

Pe viaductul de la Boița, chiar la capătul lotului 2 al Autostrăzii Sibiu-Pitești, executat de asocierea turcă Mapa-Cengiz, placa de suprabetonare arată dezastruos, după cum arată Asociația Pro Infrastructură.

Publicitate

Fisuri adânci, vizibile chiar și din dronă, pun sub semnul întrebării calitatea execuției pe unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din România.

Publicitate

”Așa se prezintă placa de suprabetonare pe viaductul Boița, fix pe prima deschidere de lângă culeea de nord, chiar în capătul lotului 2 al Autostrăzii Sibiu-Pitești executat de asocierea turcă Mapa-Cengiz. Ne scuzați, arată ca dracu! Înțelegem că betonul fisurează deseori și am văzut în peste 15 ani de când monitorizăm drumurile și căile ferate destule betoane urâte, cu probleme. Însă așa ceva e o premieră pentru noi! Desigur, nu putem să ne dăm seama doar din imagini dacă fisurile astea fără număr, hidoase și probabil destul de adânci și late, cât să fie vizibile din dronă, sunt cauzate de o rețetă de beton greșită, ori de o defectuoasă punere a sa în operă, ori de o elicopterizare precară sau… cine știe ce altceva. Oricum, e o performanță să îți iasă betonul în halul ăsta, mai ales că temperaturile ambientale sunt foarte bune, dacă nu optime. Și nu ne imaginăm că inginerii Mapa-Cengiz sunt niște amatori. Dar poate o și demonstrează. Că tot ce au reușit până acum a fost să ne arate fix contrariul, atât la viteză cât și, iată, la calitate!”, a postat pe pagina de facebook Asociația Pro Infrastructură.

Asociația este cea care a semnalat și problemele de pe A7, pe lotul Mizil – Buzău. ”Știm că de obicei oficialii CNAIR dorm. Oare la fel face și consultantul IRD Engineering?! Domnilor, trezirea! Când neconformitatea este evidentă din dronă, chiar și pentru niște diletanți ca noi, se impun măsuri rapide și ferme, explicate transparent cetățenilor care nu doar plătesc factura, ci vor și circula pe-aici, într-un final apoteotic. Este absolut inacceptabil să vedem așa ceva pe unul dintre cele mai lungi viaducte de pe cea mai importantă autostradă a României. Trebuie aplicate urgent măsuri de remediere potrivite și o mult mai atentă supervizare a lucrărilor atât din partea consultantului, cât și a CNAIR!”, a mai transmis Asociația Pro Infrastructură.

Sibiu Independent va publica de îndată și punctul de vedere al constructorului, imediat ce acesta va fi remis redacției.

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Medalii pentru karateka de la DOJO Sibiu

Bărbat reținut pentru agresiune fizică la Alămor

Acțiune a polițiștilor de pe Autostrada A1