DGASPC Sibiu caută părinți de suflet pentru copiii din sistem

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu desfășoară o nouă campanie de recrutare de persoane care să fie angajate ca asistenți maternali profesioniști. DGASPC Sibiu își propune prin intermediul proiectului „TEAM-UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor”până la sfîrșitul anului 2023, extinderea actualei rețele de asistenți maternali profesioniști cu 60 de persoane și formarea profesională continuă a acestora.

La nivel național este implementat proiectul TEAM-UP Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor cu scopul de a atrage cât mai multe persoane spre calificarea în meseria de asistent maternal profesionist.


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu, partener în cadrul proiectului ”TEAM UP: Progres în calitatea îngrijirii alternative a copiilor, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, al cărui beneficiar este Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, continuă campania de recrutare și identificare de persoane interesate să devină asistent maternal profesionist.


Dacă aveţi abilităţi în munca cu copiii; doriţi să ajutaţi copii cu vârsta cuprinsă între 0 – 7 ani; doriţi să creşteţi, să îngrijiţi şi să educaţi copii la domiciliul dumneavoastră, doriți o carte de muncă și un salariu, parcurgeți următorii pași:


PASUL 1


Sunați la telefon 0269/232066 de luni – joi: 8.00 – 16.30 și vineri: 8.00 – 14.00 pentru a obține informații suplimentare și dacă în urma informațiilor obținute doriți să intrați în procesul de evaluare în vederea obținerii atestatului de asistent maternal urmați:


PASUL 2


Trimiteți prin poștă la adresa: str. Mitropoliei nr. 2, Sibiu, județul Sibiu, un dosar care să conțină o cerere de evaluare în vederea eliberării atestatului de asistent maternal completata de persoana care dorește obținerea atestatului de asistent maternal- in original, precum și actele de stare civilă (certificate de naștere, de căsătorie, de divorț, CI) ale tuturor membrilor care locuiesc cu solicitantul – în copie, actele de studii ale persoanei care solicită evaluarea în vederea obținerii atestatului de asistent maternal – în copie; certificate de cazier judiciar ale solicitantului și ale persoanelor peste 18 ani cu care acesta locuiește – în original, titlul de proprietate/contractul de închiriere sau orice alt document care atestă dreptul de proprietate ori, după caz, folosință – în copie.


Actele necesare pot fi descarcate de pe pagina de Internet a instituției http://dasib.ro/index.php/copil-si-familie/asistenta-maternala/acte-necesare-atestare-asistenta-maternala
Până la finalul anului 2023 când se încheie proiectul TEAM-UP , DGASPC Sibiu va angaja 60 de noi asistenți maternali profesioniști.
Asistentul maternal profesionist, ca angajat al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu, beneficiază de drepturi bănești, conform legislației în vigoare, consiliere și suport din partea specialistilor D.G.A.S.P.C. Sibiu, precum și de cursuri de formare organizate în domeniul protecției copilului.
Informații suplimentare referitoare la derularea procesului de selecție se pot obține la Serviciul Management de Caz pentru Asistenta Maternala (la numărul de telefon 0269/232066 int 43) sau 0751174404 – expert implementare proiect, ori prin email: office@dasib.ro .

Sprijină SIBIU INDEPENDENT

Dacă doreşti să susţii acest proiect independent voluntar poţi face o donaţie liberă direct prin PAYPAL 

Pentru detalii citiţi aici.

You may also like...

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *