spot_img
8.1 C
Sibiu
joi, 25 aprilie, 2024
spot_img

Primăria Sibiu înscrie Municipiul în programul național de casare a mașinilor mai vechi de 15 ani

Știri din Județ

Publicitate

Odată cu aprobarea Ghidului de finanțare a Programului privind casarea autovehiculelor uzate prin ordin al Ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor, Primăria Sibiu începe demersurile administrative pentru a permite sibienilor să beneficieze de stimulentul de casare a mașinilor mai vechi de 15 ani.

Primul pas pentru derularea programului Rabla Local în Sibiu este acela de a înscrie Municipiul în Programul privind casarea autovehiculelor uzate, inițiat de Administrația Fondului de Mediu. Primăria Sibiu a obținut acordul Consiliului Local pentru înscriere, precum și pentru alocarea de fonduri din care Primăria să asigure plata contribuției la stimulentul de casare pe care îl va primi fiecare cetățean care participă. Scopul Programului este acela de a îmbunătăți calitatea mediului prin casarea autovehiculelor uzate cu o vechime mai mare de 15 ani de la data fabricației.

Astfel, în ședința extraordinară a Consiliului Local de miercuri, 19 aprilie, s-a aprobat:

✓ Participarea Municipiului Sibiu în Programul privind casarea autovehiculelor uzate

✓ Numărul estimat de vehicule pentru care se va acorda stimulentul de casare – 1000 de autovehicule, numărul maxim permis prin prevederile Regulamentului pentru categoria de municipiu din care face parte Sibiului

✓ Alocarea a 600.000 de lei din bugetul local, reprezentând contribuția Municipiului Sibiu la fiecare stimulent de casare în cuantum de 600 de lei/autovehicul casat, restul de 2400 de lei/autovehicul casat urmând să fie asigurați din Fondul de Mediu, dacă cererea de înscriere se aprobă

IMPORTANT: Acesta este doar primul pas pentru demararea Programului. După aprobarea de către Administrația Fondului de Mediu (AFM) a cererii de înscriere a Municipiului nostru în acest program și încheierea contractului între Primăria Sibiu și AFM, sibienii vor fi invitați să se înscrie pe site-ul Administrației Fondului de Mediu. Odată înscriși, cetățenii care vor figura pe listele transmise administrației locale de către AFM vor putea depune la Primăria Sibiu documentele necesare pentru a primi stimulentul de casare. Primăria Sibiu va informa cetățenii prin canalele publice cu privire la pașii necesari a fi urmați pentru a beneficia de facilități și perioada de depunere a documentelor.

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Muzeul ASTRA trece la programul de vară

Cum să tratezi eficient arsurile solare?

Greseli de evitat in alegerea unei rochii de ocazie

EDITORIAL: Elevii sibieni olimpici și viitorul lor