Au început forajele geotehnice care vor sta la baza proiectului de modernizare a Transfăgărășanului.
În cadrul studiului de fezabilitate comandat de CNAIR trebuie stabilite soluțiile care să permită circulația pe Transfăgărășan pentru o perioada de timp cât mai îndelungată, inclusiv pe secțiunea Piscu Negru – Bâlea Cascadă, cum ar fi:
-copertine de protecție din beton;
-panouri de informare digitale la intrările pe Transfăgărășan (Curtea de Argeș/Cârțișoara) care să arate șoferilor numărul de locuri de parcare libere, condițiile meteo (vânt/polei/temperaturi);
-zone pentru parcări cu spații pentru comercianți;
-puncte de belvedere;
-închiderea sigură a tunelului de la Bâlea Lac;
-îmbunătățirea siguranței rutiere.
Elaborarea studiului de fezabilitate are o durată de 12 luni și ar trebui să fie gata la începutul anului viitor. Finanțarea este asigurată din Programul Transport (40 %).