Cetățenii orașului Cisnădie care locuiesc în Cartierul Arhitecților vor avea la dispoziție birouri administrative al Primăriei Cisnădie în care vor putea accesa serviciile publice ale instituției, fără să mai fie nevoie să se deplaseze la sediul central.
Serviciile de Taxe și Impozite, Registratură, Casierie, Asistență Socială și Poliția Locală ale Primăriei Orașului Cisnădie au, începând din data de 11 august 2025, noi birouri în strada G. M. Cantacuzino, din zona Cartierul Arhitecților.

Primăria a închiriat în acest scop un spațiu cu o suprafață de 334 de metri pătrați într-unul dintre puținele imobile disponibile și pretabile unei asemenea activități din acest cartier și a amenajat aici birouri administrative cu costuri de aproximativ 50.000 de lei, care includ mobilierul specific, sisteme informatice și de comunicații, sisteme de siguranță și protecție necesare pentru a conecta serviciile cu sediul central al Primăriei Cisnădie.
VIDEO:
Cu ajutorul acestui nou sediu, Primăria Orașului Cisnădie răspunde solicitărilor făcute de miile de locuitori din acest cartier, nevoiți să se deplaseze până acum pe o distanță de 15 de kilometri dus – întors, pentru a plăti taxele și impozitele, pentru a depune sau ridica documente, pentru solicitări și petiții sau pentru a solicita alte servicii publice funcționarilor primăriei.

„Mă bucur că proiectul de deschidere a unui nou sediu al Primăriei Cisnădie a fost dus la bun sfârșit, pentru că oamenii aveau nevoie de acest spațiu. Suntem un oraș în care distanțele dintre cartiere sunt foarte mari și în acest fel îi scutim pe oameni de drumuri și de timpul petrecut în trafic pentru a ajunge la ghișeele primăriei, timp pe care de-acum înainte îl pot petrece împreună cu familia”, a declarat Mircea Orlățan, primarul orașului Cisnădie. „Le mulțumesc colegilor noștri din primărie care au înțeles că un mic efort din partea noastră le va aduce beneficii locuitorilor orașului”.
Personalul care va deservi acest sediu va fi detașat de la primărie, ceea ce înseamnă că nu vor fi făcute angajări suplimentare.

Programul de lucru
Programul de lucru al birourilor din str. G. M. Cantacuzino ale Primăriei Cisnădie va fi similar cu programul din sediul central al primăriei:
- Luni: 09:00–17:00
- Marți: 09:00–18:00
- Miercuri: 09:00–17:00
- Joi: 09:00–18:00
- Vineri: 09:00–15:00
Primarul Cisnădiei, Mircea Orlățan, a anunțat într-o conferință de presă că intenționează să țină o parte din audiențele cu cetățenii în noul sediu. „Vreau să fim mai aproape de oameni, de aceea voi ține audiențe și aici. De asemenea, vreau să propun Consiliului Local ca o parte dintre ședințe să se desfășoare în noul spațiu”, a mai spus Mircea Orlățan.

Străzile din Arhitecților rămân o prioritate pentru Primăria Cisnădie
„De asemenea, precizăm că suntem în plin proces de reglementare a străzilor din cartier, de analiză situației rețelelor edilitare și a nevoilor de îmbunătățire a infrastructurii urbane, iar toate aceste activități presupun întâlniri cu cetățenii și cu asociațiile de proprietari din cartier în cadrul grupurilor de lucru. Proximitatea acestui spațiu administrativ va facilita aceste activități și astfel se creează premisele de rezolvare a acestor probleme cu care se confruntă oamenii din acest cartier”, mai transmite Primăria Cisnădie.

Administrația orașului Cisnădie are responsabilități legale privind activitatea asociațiilor de proprietari, iar acest spațiu va facilita conexiunea între instituția Primăriei și aceste asociații.
„Ne dorim o mai strânsă legătură cu societatea civilă, cu organizațiile neguvernamentale active civic din zonă și vom facilita activitățile acestora de interes public în spațiul de întâlniri existent aici”.

Birourile din Cartierul Arhitecților vor fi utilizate atât de Poliția Locală Cisnădie, în activitățile operative, dar și de Poliția Națională, atunci când vor exista solicitări.
Pentru informații suplimentare privind activitatea noilor birouri, cetățenii pot suna la numerele de telefon 0372.714.179 sau 0372.714.180.


