spot_img
8 C
Sibiu
vineri, 26 aprilie, 2024
spot_img

Cursuri de perfecționare pentru contabilii din administrația comunelor

Știri din Județ

Publicitate

Preşedintele Filialei Judeţene Sibiu a AcoR, Valentin IVAN (Primarul comunei Sadu) a transmis următorul comunicat de presă:

Filiala Judeţeană Sibiu a Asociaţiei Comunelor din România are un obiectiv axat pe profesionalizarea personalului din administraţia publică locală – rurală. Punem accentul pe competenţă profesională în toate domeniile administraţiei publice locale.

Zilele acestea a început programul postuniversitar de perfecţionare a personalului din Serviciul de contabilitate publică angajat în administraţia locală. Cursul de perfecţionare este realizat pe baza unui parteneriat încheiat între Filiala Judeţeană Sibiu a Asociaţiei Comunelor din România, Universitatea „Lucian Blaga” prin Facultatea de Ştiinţe Economice din Sibiu şi TNT Computers.

Programul postuniversitar are o durată de 6 săptămâni. Experţi din domeniul contabilităţii vor perfecţiona cursanţii în domeniul contabilităţii instituţiilor publice, controlului şi execuţiei bugetare precum şi utilizarea Microsoft Excel în instituţiile publice. Practicieni precum Ghimiş Diana Monica (expert contabil CECCAR), Streulea Niculina (expert control şi execuţie bugetară) şi Tocai Nicolae Emeric (consultant soluţii integrate TNT COMPUTERS) vor asigura transferul de cunoaştere către cursanţi.

Programul este acreditat (înscris în Registrul Naţional al Programelor Postuniversitare cu nr. 394), cu un total de 10 credite ECTS.

În prima serie s-au înscris un număr de 20 cursanţi, ponderea fiind auditorii interni din cadrul Serviciului public de Audit intern al Filialei, iar în lunile următoare se va organiza încă un program de instruire.

Pentru viitor vor fi pregătite noi programe postuniversitare de instruire a personalului în care vor fi incluse module practice şi concrete astfel încât să poată fi instruiţi angajaţii tuturor compartimentelor.

Asociaţia Comunelor din România are obligaţia şi misiunea de a îmbunătăţi şi creşte calitatea serviciilor oferite către cetăţeni de către administraţiile locale. Profesionalizarea şi instruirea continuă a personalului propriu trebuie să se realizeze ţinând cont de evoluţia tehnologică şi schimbările din societate.

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri