17.4 C
Sibiu
duminică, 08 septembrie, 2024

Experiență traumatizantă la un restaurant din Sibiu pentru familia lui Mădălin Ionescu. Incredibil ce au pățit

Știri din Județ

Cristina Siscanu Ionescu, alături de soțul ei, Mădălin Ionescu sunt doi conuscuți prezentatori TV, dar foarte populari și pe internet cu sute de mii de urmăritori. Aceștia au fost astăzi la prânz să mănânce în Sibiu, la restaurantul Jacob GrillHouse de lângă Zoo. Familia Ionescu are doi copii, din care unul cu dizabilități care are nevoie ca mâncarea să îi fie pasată. Dar ospătarul i-a refuzat pe motiv că personalul e ocupat, deși localul era mai mult de jumătate gol.


După o lună de călătorie prin Europa prin mai multe țări, familia Ionescu a avut parte de o experiență proastă chiar la Sibiu. Culmea, la un restaurant deținut de Ovidiu Străjan, patron local faimos pentru atenția față de familie și copii. Dar, un angajat al acestuia, ospătar, a reușit să stârnească un întreg scandal mediatic prin faptul că a refuzat să paseze mâncarea pentru fiul cu dizabilități al familiei Ionescu.

Într-un video postat pe Facebook, Cristian Siscanu Ionescu alături de soțul ei acuză comportamentul inuman al angajatului, dar atacă și restaurantul.

SIBIU INDEPENDENT l-a contactat pe patronul restaurantului, Ovidiu Străjan pentru un punct de vedere. Acesta ne-a transmis ceea ce a scris deja și familiei Ionescu, după ce a văzut postarea acestora.

„Stimată doamnă Siscanu Ionescu,

Dorim să adresăm situația recent menționată în videoclipul distribuit. Înainte de toate, ne exprimăm regretul pentru disconfortul cauzat.

Ne cerem scuze pentru modul în care tânărul nostru coleg, Andrei, a gestionat situația. El este un ospătar amabil și dedicat, dar nu a reușit să comunice suficient de clar și să vină în întâmpinarea dumneavoastră cu soluția potrivită.

În calitatea de tată a patru copii mici, înțeleg perfect necesitatea unui meniu personalizat, care să răspundă preferințelor și cerințelor nutriționale ale fiecăruia. Misiunea noastră, la Jacob Grillhouse, care reprezintă un etalon al ospitalității în Sibiu, este să satisfacem clienții oferind preparate și servicii de calitate.
În general semnalele pe care le avem de la clienții noștri sunt pozitive, dar știm că nu suntem perfecți iar această situație o demonstrează.

Înțelegem indignarea dumneavoastră și sperăm să ne iertați.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

Cu respect și apreciere,

Ovidiu Străjan
Proprietarul restaurantului
Jacob Grillhouse Sibiu”

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Trenul periurban Sibiu, face un pas mare spre implementare

Premierul Marcel Ciolacu în vizită la Sibiu