-5.8 C
Sibiu
miercuri, 08 februarie, 2023

Două profesoare de la Colegiul Goga din Sibiu, participante la proiectul Erasmus „Stop Bullying. Start Incluziune”, în Valencia, Spania

Știri din Județ

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Colegiul Național “Octavian Goga” din Sibiu, a avut parte în perioada 7 – 12 Noiembrie 2022 de o altă experiență în cadrul proiectului Erasmus KA122.

STOP BULLYING: START INCLUZIUNE

În săptămâna 07-12.11.2022, s-a desfășurat la Valencia, Spania, cursul Preventing and Intervening in (Cyber)bullying, organizat de Europass Teacher Academy, Barcelona, cel de-al 5-lea flux din cadrul proiectului ERASMUS KA122 STOP BULLYING. START INCLUZIUNE (proiect cu numărul 2021 – 1 – RO01 – KA122 – SCH – 000014277), derulat în Colegiul Național “Octavian Goga” Sibiu, în perioada decembrie 2021-mai 2023. Proiectul urmărește înțelegerea fenomenului de bullying și cyberbullying, precum și diminuarea fenomenului în rândul elevilor de vârste diferite, conștientizarea consecințelor acestuia.

La această mobilitate au participat două profesoare, Lidia Carmen Pircă și Felicia Carmen Pătcaș, care, alături de alte cadre didactice din Italia, Germania, Finlanda și Serbia, au definit și identificat diferite forme de bullying și cyberbullying, căutând soluții de evitare și rezolvare prin activități didactice şi extraşcolare concrete care presupun colaborarea elev-elev, elev-profesor, elev-profesor-părinte-psiholog prin promovarea unei culturi a non-violenţei printre toţi actorii implicaţi în actul educaţional, organizarea de evenimente culturale şi educative, adresate elevilor, încurajarea şi stimularea rezultatelor bune şi a comportamentului exemplar al elevilor.

Într-o eră a tehnologiei, când informația se răspândește cu o rapiditate inimaginabilă, elevii pot deveni foarte ușor victimele unor agresiuni fără să conștientizeze pericolul care se află dincolo de ecran. Astfel, prin exemple diferite, studii de caz, situații imaginate, jocuri de rol, s-au creat contexte diversificate, s-au creat lecții pe platforme digitale (Common Sense Media), s-au prezentat și rezolvat chestionare, s-au evaluat comunicări privind conflictele. Un rol important l-au jucat activitățile care urmăreau dezvoltarea inteligenței emoționale sau a stimei de sine, constând în interpretarea diferitelor roluri care determinau stilul de gestionare a conflictelor, găsirea soluțiilor sau realizarea unui poster reprezentativ.

Citește Știrea completă AICI

- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img

Ultimele Știri