spot_img
15.7 C
Sibiu
duminică, 28 aprilie, 2024
spot_img

Cum menține Consiliul Județean relația cu cetățenii pe durata lucrărilor de consolidare a sediului de pe Magheru: comunitatea sibiană nu este afectată

Știri din Județ

Publicitate

Începând cu data de 13 martie 2024, conducerea Consiliului Județean și o parte din angajați, respectiv Direcția Economică, Serviciul Administrație Publică Locală și Coordonare Spitale, Serviciul Juridic și Contencios Administrativ, Serviciul Relații Publice, CIC și Informatică, Serviciul Administrativ, P.S.I., vor lucra într-un sediu situat pe str. General Dragalina, nr. 1, iar o altă parte, respectiv Direcția Arhitect-Șef, Serviciul Resurse Umane și Compartimentul Audit Intern va funcționa la Biblioteca Județeană Astra Sibiu, în corpul B.


Consiliul Județean Sibiu informează cetățenii că în perioada desfășurării lucrărilor de reabilitare și consolidare seismică a sediului de pe str. Gen. Ghe. Magheru, nr. 14, relația cu cetățenii se va desfășura fără modificări și aceasta întrucât Centrul de Informații pentru Cetățeni (CIC) va funcționa  la aceeași adresă. Astfel, cetățenii vor putea depune în continuare documente la CIC, amenajat la parterul clădirii din curtea Consiliului Județean Sibiu, după programul cunoscut: 7.30 – 16 (de luni până joi) și 7.30 – 13.30 (vineri).

Pentru informații privind AUTORIZAȚIILE DE CONSTRUIRE, cetățenii au la dispoziție nr. de telefon: 0786033753, iar informații de URBANISM pot fi obținute la nr. de telefon: 0767059820.

De asemenea, funcționarii din Direcția Arhitect-Șef vor oferi zilnic lămuriri și consultanță, în foaierul Bibliotecii Astra, în programul de lucru: luni-joi, între 7.30-16, vineri între 7.30-13.30. Semnalăm faptul că cetățenii au la dispoziție un portal unde pot depune online documentele de urbanism: https://eportal.cjsibiu.ro/ și îi încurajăm să o facă.

În ceea ce privește AUDIENȚELE acordate de conducerea instituției, acestea se vor desfășura tot pe str. Gen. Magheru, în Sala de conferințe, în baza înscrierii prealabile online și după programul aprobat, care poate fi consultat pe site: https://www.cjsibiu.ro/cerere-inscriere-audienta/, respectiv:

  • În fiecare miercuri, între orele 10-12 doamna președintă Daniela Cîmpean
  • În fiecare joi, între orele 10-12, dl. vicepreședinte Marcel Luca
  • Ultima zi de vineri din lună, între orele 16-18, dl. vicepreședinte Vlad Vasiu, care susține audiențele la sediul PNL Sibiu, str. Gladiolelor, nr.15, bl.2

Ședințele ordinare ale Consiliului Județean Sibiu se vor desfășura la sediul de pe str. Gen. Magheru, în Sala de Conferințe.

Piața volantă, organizată în fiecare vineri, se suspendă, urmând a fi reluată după finalizarea lucrărilor.

Publicitate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Victorie la șapte goluri pentru Măgura Cisnădie

EDITORIAL: Asfaltări electorale fără viziune

Cisnădia are o Policlinică nouă, modernă